easygoing to vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van vietnameasygoing - WaarBenJij.nu easygoing to vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van vietnameasygoing - WaarBenJij.nu

Door: koos en dika

06 Januari 2015 | Vietnam, Hanoi

hallo allemaal,
hier ons eerste berichtje uit vietnam.zijn om 10 uur plaatselijke tijd ulieaangekomen nadat we maandagmiddag inplaats van om 12.45 pas om14.00 konden vertrekken.dit i.v.m. het feit dat terwijl het vliegtuig al aan het taxieeen was er een vrouw in het vliegtuig onwel werd en na enige tijd afgevoerd moest worden,al met al een hektisch begin van onze reis maar zijn nu in ons mooie hotel midden in het (chaotische )centrum van hanoi.maar we zijn wel wat gewend sinds indonesie.het lijkt er wel enigszins op maar toch ook weer anders.we gaan vanmiddag nog allemaal een fietstochtje door het centrum maken.in van die fietsriksja's waar 1 persoon in kan.dat wordt lachen in die chaos.vanavond hebben we een welkomst diner in de stad en dan lekker slapen want dat hebben we in het vliegtuig weinig gedaan,zo jullie horen wel weer wat van ons

groetjes van ons

• 06 Januari 2015 - 21:25

Kees En Reins:

Hoi koos en dika, leuk verslag, veel fietsplezier.

Kostte mij even moeite om jullie reisverslag te vinden.

Veel plezier en geniet er samen van

Gr. Kees en Reina

• 07 Januari 2015 - 21:42

Karen:

Dag mensen,
    Eindelijk jullie verslag gevonden, leuk om te lezen!
    Hopelijk is dag 2 ook goed bevallen in Hanoi!
    Vulle wille!

Liefs Karen

• 07 Januari 2015 - 22:28

Petra:

Hoi!

Mail niet ontvangen, de link via Karen gekregen dus nu pas gelezen. Had jullie verslag in mijn favorieten opgeslagen maar die link werkte ook niet meer. Maar beter laat dan nooit het verslag lezen :-).
    Fijn dat de reis goed is gegaan, nu Hanoi en omgeving verkennen!

Veel plezier!

Liefs Petra