vietnam easygoing - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van vietnameasygoing - WaarBenJij.nu vietnam easygoing - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van vietnameasygoing - WaarBenJij.nu

vietnam easygoing

Door: koos en dika

09 Januari 2015 | Vietnam, Hanoi

hallo allemaal,
hier een nieuwe poging om jullie te laten weten hoe het ons hier in vietnam vergaat.we hebben er nu 5 dagen van de 25 opzitten en het bevalt super.wat een mooi land en wat een vriendelijk en ijverig volkje zijn de vietnamezen.nade eerste 2 dagen te hebben doorgebracht in het hektische
en chaotische maar interessante stad hanoi zijn we al wat afgezakt en zitten
nu in ninh binh.in een lodge midden in de natuur.gisteren hebben we een mooie rondvaart gemaakt in halong bay tussen heel veel krijtrotsen.alleen het weer werkt tot nu toe niet erg mee maar verder naar het zuiden wordt het steeds warmer,morgen gaan we met de groep in 2persoons roeibootjes een tochtje maken van2 uur en dan hebben we nog een busreis te goed en zakken we weer 200km naar beneden tot aan vinh.de rit gaat wel over de highway maar met een maximum van 40 km duurt datwel even.wij komen ogen te kort om alles wat er op straat gebeurt in ons op te nemen.
we hebben ook nog eveneen bliksembezoek gebracht aan het mausoleum waar de grote leider Ho Chi-Minh ligt opgebaard.wij hopen dat dit verslag goed bij jullie overkomt want de site werkt niet goed .foto's oversturen ging ook nog steeds niet maar we blijven het proberen
groetjes aan iedereen van os allebei

koos en dika

• 09 Januari 2015 - 15:42

Karen:

mooi om te horen!! klinkt heel leuk, en het weer komt vast ook goed!

• 09 Januari 2015 - 19:52

Kees En Reina:

Hoi Koos en Dika,
    Wat een avontuur, geweldig, mooi om te lezen, inderdaad jammer van de foto's,
    Maar den zien we ze later wel, blijf genieten !

Gr. Kees en Reina

• 09 Januari 2015 - 20:54

Petra:

Ha die ma en Koos!

Wat klinkt die lodge gaaf! Blijft trouwens een raar idee dat het daar 7 uur later is. We blijven zoeken op de site en idd regelmatig lastig te vinden en soms niet bereikbaar, maar hier kun je toch iets meer een verhaal kwijt dan op de app. De combi is goed zo

• 09 Januari 2015 - 20:55

Petra:

Heb het idee dat mijn reactie niet helemaal weergegeven wordt. Ik zie telkens de laatste regels niet in beeld. Hoop dat jullie wel het volledige berichtje kunnen lezen.

• 10 Januari 2015 - 12:22

JANTJE EN SINUS:

WE BLIJVEN JULLIE VOLGEN EN NOG VEEL PLEZIER, GR

• 12 Januari 2015 - 18:44

Corry En Cees:

Zo weer gelegenheid een reactie te plaatsen. Verhaal komt bekend voor. Hanoi is echt ontzettend druk.
    Hebben jullie als tortelduifjes nog op de mooie rode brug gestaan tussen de bruidspaartjes.
    Waren de roeisters op de boottocht weer zo lekker brutaal om iets te verkopen.
    Bij deze willen wij ook wat vitamientjes opsturen voor Dika. Kan nooit geen kwaad. Niet binnen blijven want anders moet ik overkomen om de foto's voor jullie te maken.
    Gaat allemaal goedkomen en het plezier en genieten kan doorgaan.
    Koos en Dika het gaat jullie easy going goed.
    Corry en Cees