easygoing to vietnam - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van vietnameasygoing - WaarBenJij.nu easygoing to vietnam - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van vietnameasygoing - WaarBenJij.nu

Door: dika en koos

19 Januari 2015 | Vietnam, Nha Trang

hallo allemaal,
we willen even laten weten dat we nu eindelijk lekker warm en zonnig weer hebben hier.De eerste 14 dagen vielen behoorlijk tegen wat hetweer betreft.
We zijn vandaag aangekomen in Nah Trang waar we 2 nachten zullen verblijven om daarna weer verder af te zakken naar het zuiden,
het zuiden is het mooiste deel van vietnam dus we hebben nog wat te goed
Morgen weer een leuke excursie naar een eilandje en gaan dobberen in
een klein rond bootje waar ze hier mee vissen,
De dagen vliegen voorbij vooral ook omdat er zo veel te zien is onderweg.
Het rijden op de "highway" is al een heel avontuur waar bij je regelmatig je adem inhoud of alles wel goed gaat maar wonder boven wonder gaat het bijna altijd goed.
ik hoop dat dit berichtje bij jullieaan zal komen
gr van ons

• 19 Januari 2015 - 18:51

Petra:

Dat klinkt goed! Een beetje zon is zoooo fijn! In combinatie met zee fantastisch! Hier ligt sneeuw.... Veel plezier saampjes!

• 19 Januari 2015 - 20:21

Corry En Cees:

Top weer iets van jullie te lezen. Lekker he die temperatuur verhoging. Heerlijk met stokjes stoeien en proberen te eten. Bij het zien van de foto's komen zovele herinneringen weer naar boven.
    Prachtig om jullie daar nu te zien. De ronde bootjes een hele belevenis. Alleen het instappen al.
    Beleef het en kom er droog uit.